Ügyfélkapu ügyintézés

Ügyfélkapu a Konzulátuson is nyitható (amit nem előzött meg online ideiglenes regisztráció), törölhető, illetve módosítható, személyes megjelenéssel és egy formanyomtatvány kitöltésével. Az első ügyfélkapu megnyitása ingyenes.

A megnyitáshoz szükséges:

  • személyazonosság igazolására szolgáló okmány (érvényes magyar útlevél, személyigazolvány vagy vezetői engedély)
  •  egyedi felhasználói név és e-mail-cím megadása.

Amennyiben már létesített online ideiglenes ügyfélkaput, két megoldás lehetséges:

1.Törölnie/töröltetnie kell az online ideiglenes ügyfélkapu regisztrációját.

2. Nem tesz semmit, megvárja a 30 napot, amikor a regisztráció megszűnik, és ez után kérelmezi személyesen a Konzulátuson az ügyfélkapu regisztrációt.

Személyesen kezdeményezett, sikeres regisztrációt követően a rendszer 5 napig érvényes, egyszer használatos aktiváló kódot küld az ügyfél e-mail címére, melynek segítségével saját jelszó képezhető. Az 5 nap eltelte után a Kormányzati Portál elfelejtett jelszó funkciójának segítségével 60 napon belül van lehetőség új aktiváló kód kérésére. Ellenkező esetben a regisztrációs adatok törlésre kerülnek.

Az ügyfélkapun keresztül intézhető ügyek:

NAV elektronikus nyomtatványai

Egyéni vállalkozás - online ügyintézés (Webes ügysegéd)

Forgalmi engedéllyel kapcsolatos ügyintézés

Adatszolgáltatás letiltása

TAJ-szolgáltatások

Nyugdíj e-ügyintézés

Foglalkoztatott bejelentése

Magánnyugdíjpénztári szolgáltatások

Elektronikus felvételi

Gépjármű-igazgatási ügyekkel kapcsolatos ügyintézés

Lakcímigazolvánnyal kapcsolatos ügyintézés

Nemzetközi vezetői engedéllyel kapcsolatos ügyintézés

Okmányiroda az interneten

Az ügyfélkapu a www.magyarorszag.hu Kormányzati Portálon érhető el.

A Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatalának elérhetőségei:           
E-mail: 1818@ugyfelvonal.hu
Tel: +36 1 452-3622